Bilservice
Kategori: Fordons
På SAAB när jag kom varje 18månad, så får man ingen personlig service, men på Vianor känns det som jag är där stup i kvarten. Däck ska bytas, någon lagning av däck, service, nytt bilbatteri gör att de känner igen mig. Och eftersom jag är lojal kund, så har det också hänt att de kan fixa saker snabbt medan jag väntar. Det har ju också lett till att jag gärna köper med mig några bullar eller kakor när jag svänger förbi och ska få något fixat, det brukar löna sig i längden. Häromdagen så tog jag med mig några semlor och det var mycket uppskattat. Min far lärde sig att man ska se till att man får bra service genom att ta hand om dem som servar dig bra. Han köpte ofta en flaska vin till sin tandläkare, sin bank dam och andra som han tyckte gav honom bra personlig service, det gjorde livet lättare för honom tyckte han och jag har insett värdet av det. Jag skulle säkert få bra service på Vianor ändå eftersom jag kommer så ofta, men helt säkert så tar killarna hand om mig bättre än någon som de inte känner eller vet vem det är.
Läsa mera på Nokian Tyres’ däckblogg: http://dackblogg.se/dack/nokian-dack/
Gäst Inlägg: Internet Marketing Specialist med lång erfarenhet av ledande strategiska, webbaserade marknadsföring. Djupgående, praktisk kunskap om alla komponenter äventyra webb marknadsföring och utveckling.